fridainnz.blogg.se

Ännu en rubrik

Publicerad 2012-08-01 14:08:15 i Allmänt,

Har vart på bio nu, såg Magic Mike. Handlade om manliga strippor, haha! Den var rätt bra, om inte annat så var det snygga killar...
Vi var ungefär 25-30 Au pairer där, så det var riktigt kul att träffa nytt folk! Pratade mycket med två av de, en från Österrike och en från Norge, så vi ska antagligen hitta på något i helgen (shopping shopping shopping shopping)!
Allt är awesome!
Det enda som är något negativt är att klockan i Nya Zeeland just nu är 00:04 och jag ska gå upp 06:30. Hmm. What to do?
Sover ändå inte ordentligt här än. Börjar bli bättre dock, vaknade runt 05:30 inatt men kunde somna om. Är lite uppe i varv nu. Allt är så bra med familjen, jag har börjat träffa nya vänner, och allt är awesome!
Så nu ska jag läsa lite, inse hur trött jag är, vara ännu tröttare imorn, och sova hur länge jag vill på fredag för då är jag ledig!
Awesome!

Kommentarer

Postat av: jaw

Publicerad 2012-08-01 18:24:23

det låter som livet blev precis det du önskade och drömde om raring! kul att du har de så feting nice!! <3

Postat av: Linn

Publicerad 2012-08-01 20:24:45

Låter ju awesome! Skrev ett litet meddelande till dig på fb, kika gärna på det, PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela