fridainnz.blogg.se

Bshibfiebv

Publicerad 2012-08-17 15:17:00 i Allmänt,

Sitter nedkurad i sängen och lyssnar på regnet som öser ner mot taket, riktigt mysigt! OCH lyssnar på Hans Zimmers musik till senaste Batman filmen, hur bra som helst! Har åskat här lite till och från i över en timme nu, hade velat gå ut och kolla på blixtar men känns inte super bra att stå själv mitt ute i gatan klockan tolv på natten, i regnet. Så jag ligger och gottar mig i sängen istället!
 
Åkte till Sylvia Park vid femtiden för att shoppa och gå på bio med Hege, en norsk Au pair. Vi gick och shoppade, åt Subway, shoppade lite till och sen kollade vi på Batman (och åt maaaassa chocklad). Tyckte om filmen, den var bra! Har dock något svårt att hänga med i sånna här filmer ibland, det händer så mycket och är så många personer överallt så min lilla hjärna blir förvirrad. När filmen började kom jag att tänka på att de inte har svensk text på filmerna i Nya Zeeland, då blev ju inte saken direkt bättre... Behöver koncentrera mig på handlingen, inte på att förstå allt de säger, haha!
 
Köpte två mysiga tröjor, ett pennfack, nagellacksborttagning, och strumpor. Har varit i något extremt behov av strumpor sen jag kom hit, så det behövdes!
 
Nu behöver jag sova, vaknar vid 7 varje morgon för at pojkarna går upp då..
Imorgon är hämta valp dagen förresten, lär komma tusen valp bilder här imorn!
Natti natti!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela