fridainnz.blogg.se

Hårklippning, lekplatsen och leriga bilar

Publicerad 2012-08-14 09:58:18 i Allmänt,

Det är ungefär det som har hänt denna dagen. Först körde vi i ungefär en halvtimma för att åka till deras frisör, som hade massa leksaker och filmer. Blev rätt stressigt, men det är väl alltid så när man har barn med i bilden, allt tar längre tid än vad man räknat med! När vi kom hem igen så åt vi lunch. När jag var ensam med de tog jag de till lekplatsen, de tyckte att det var kul! Gungade massa och sprang runt och lekte. Sen när jag förberedde badet så lekte de i leran på baksidan av huset, de ÄLSKAR att ta med sig en bil var och köra ner den i leran så att den blir riktigt smutsig! Haha, rätt så gulligt! Så har de en skål med vatten bredvid där de kan tvätta bilarna, och sen är det bara att köra ner de i leran igen, haha!
De är så himla söta när de ska leka kurragömma också, de säger till varandra var de gömmer sig och sen letar de, fast de redan vet var alla är. Jag kan tycka att det verkar rätt så meningslöst? Men gulligt är det!
 

Kommentarer

Postat av: jaw

Publicerad 2012-08-14 22:08:54

fiiina bilder friiidizen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela