fridainnz.blogg.se

Huset där jaaaag bor

Publicerad 2012-08-18 02:02:30 i Allmänt,

Tänkte att ni kanske ville se hur det ser ut där jag befinner mig för tillfället, här kommer lite bilder.
Har just nu huset för mig själv, sitter och klurar på vad jag ska göra imorgon och nästa helg, vill ut imorgon och kolla runt i Auckland lite, eller ta färjan till någon ö i närheten. Hade vart kul att se mer av Auckland, vi får se vad det blir!
 
 
Mitt rum har ni ju redan sett så det var jag för lat för att fota igen. ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela