fridainnz.blogg.se

Lite bilder dårå

Publicerad 2012-08-04 11:56:30 i Allmänt,

 
 
Av någon dum anledning så kan man inte skriva under vilken bild man vill genom att använda enter som man vanligtvis kan. Jaha. Så nu gör vi sähär istället!
 
Bild 1 och 2: Text onödig. Tagna från ett flygplansfönster. Man ser Nya Zeeland. Ni fick text andå!
Bild 3: Ta inte in frukt i Nya Zeeland! Haha, fanns en ännu bättre, och blixten har förstörd det stackars skelettets ansikte på denne. Linn ska ta en bild på den bättre där det är fyra skelett istället för ett. Maffigt.
Bild 4: Sängarna på Holiday Inn, sååååå sköna!
Bild 5 och 6: Kiwi Tour:en, bild från Mount Eden och sen en bild på Skytower.
Bild 7 och 8: Mitt rum där jag befinner mig just nu. Blev inga bra bilder dock, den första är gul och den andra med blixt ser bara konstig ut. Men men, så bor jag för tillfället!
Bild 9 och 10: Bilder från en fin strand som vi var på, fanns några hus, hade vart hur mysigt som helst att bo där!
 
Das war alles!
 

Kommentarer

Postat av: jaw

Publicerad 2012-08-04 17:36:45

Gu va mysigt de ser ut! älskar frukt grejen xD underbart!

Svar: Kom och hälsa på mig vettja! <3
Frida Andersson

Postat av: Pappa

Publicerad 2012-08-05 09:49:08

Vad roligt med lite kort!

Postat av: Linda

Publicerad 2012-08-05 17:38:03

WOW!
♥ moster Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela