fridainnz.blogg.se

Min familj har blivit med valp!

Publicerad 2012-08-18 08:31:11 i Allmänt,

Hon är såååå söt!
Hela bilresan hem var hon knäpptyst och satt helt stilla i Nikkis knä, hon var väldigt försiktig när hon först kom hit också, men nu börjar hon bli mer van och skuttar runt! Hon har en liten boll som hon leker med och jagar, hon är så liten och har så stora klumpiga tassar, sööööt!
 
 
Min kamera var tyvärr inte på ett bra humör, men det lär ju komma mer bilder. Ni kommer vara så trötta på gulliga hundbilder när jag kommer hem, haha!
Härnäst på schemat är Skype med André klockan 20, sen utgång!
 
Hoppas ni har en bra helg allihopa!

Kommentarer

Postat av: moster Linda

Publicerad 2012-08-18 11:00:28

Det kan aldrig bli för många gulliga-valp-bilder! Såååå söt den är ♥ Hoppas att du får en underbar helg!
Massor av kramar från oss på Ättehögen

Postat av: jaw

Publicerad 2012-08-18 11:27:44

ÅH SÅ SÖT! äntligen fick du din valp ;)
ha en topppen utgång raring <3

Postat av: mamma

Publicerad 2012-08-18 14:51:07

En sån goding! Vad blev det för namn? Puss

Svar: Ivy heter hon, så himla söööööt! Pussar!
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela