fridainnz.blogg.se

Nu taggar vi heeeeelg!

Publicerad 2012-08-23 11:40:22 i Allmänt,

Är så himla nöjd med att ha ledigt fredagar också, det är helt klart värt de längre dagarna i veckan!
Har haft en bättre dag idag, har väl vart aningen butter och irriterad innerst inne ibland, men har vart bättre än gårdagen. Vi åkte till "doktor Leila" idag, som är någon super doktor med massa fina diplom på väggarna som ska lista ut vad Reuben är allergisk mot och vilka vitaminer han behöver, han har eksem. Det blev en stressig morgon, tyvärr, ingen bra start. Allt tar längre tid än man tror när man har två små barn som ska med! Sen var vi hemma sent också. Men jag började en halvtimme tidigare och slutade vid fem idag, vilket var väldigt skönt!
Och nu är jag leeeeeeeeeeeeeeedig!!!! Wihoooo!
Imorgon ska jag till någon strand som jag inte minns namnet på med två tjejer som jag aldrig har träffat innan, haha, visst låter det bra? Lördagen är aningen flummig fortfarande, men på söndag tar vi färjan till Rangitoto, ser verkligen fram emot det!
Imorgon blir det antagligen bildbomb, och namnet på stranden. ;)
 
Tänk er att bo på denna strander! Den låter så himla mysigt och så är det fullt med fina snäckor på den. Hade ju inte varit fel att bo typ 15 meter från havet. Det är här doktor Leila bor, i ett jätte fint hus, verkligen jätte fint! Så ska jag bo när jag blir stor.
Två bilder av Rangitoto, ön som vi ska till på söndag.
 
Pussar och kramar, sov gott!
 

Kommentarer

Postat av: moster Linda

Publicerad 2012-08-23 19:39:17

Så skönt att vara ledig fredag också. Låter som om du kommer få en underbar helg, ha det så kul!Sov gott eller god morgon eller vad det blir ( jag blir så förvirrad med det här med tiden) =)

Svar: Det är väldigt skönt, perfekt om man ska iväg någonstans också, kan man åka en långhelg. :D Haha, jag är 10 timmar före er, är väldigt förvirrande, tänker att det är tvärtom hela tiden!
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela