fridainnz.blogg.se

Omnomnom!

Publicerad 2012-08-31 00:25:14 i Allmänt,

 
Åt typ världens godaste frukost, rostad macka, kiwi, tomat och bacon. Omnomnomnom! Frukost måste ju vara något av det bästa som finns!
Började dagen med att Skypa med familjen, bra start! <3
Nu bär det av mot Auckland där jag ska möta en tjej (eller flera) som också är dledig på fredagar. Har inte träffat någon som är det än, så hoppas på att hon  (eller de) äger så att jag har någon att vara med varje fredag, haha. Vet inte riktigt vad vi ska göra än, antagligen bara gå runt i Auckland, kanske shoppa lite, och ta en fika.
Ikväll ska jag till Spookers, får se hur det går. Tänker mig att det är lite som Gasten, fast kanske värre. Får se om jag överlever!
Hoppas att i sover gott därhemma!

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2012-08-31 09:15:25

Frida, vi ska gå på Gasten när du kommer hem!!!!!!!!

Svar: Jaaaaa!!!! Det måste vi göra, bokar in det nu, haha! ;)
Frida Andersson

Postat av: jaw

Publicerad 2012-08-31 10:03:47

SÖÖÖTIIIIS!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela