fridainnz.blogg.se

Säng säng säng, sova sova sova sova..

Publicerad 2012-08-08 12:21:27 i Allmänt,

Jag är trött. Ligger i sängen och skriver detta. Blev helt förskräckt innan när jag satt nere med Nikki och kollade på TV och såg att klockan var halv tio! Oh my, jag borde sova nu?! Hahahahahahaha! Känner mig som ett barn som borde sova efter bilibompa (vilket jag typ gör just nu).
 
Har kört för första gången idag i min lilla gröna skruttis bil! <3 Den är lite lustig, fläkten funkar bara på högsta styrka och när man ska stänga av vindrutetorkarna så måste man tajma när de är nere för annars så stannar de mitt på rutan, haha!
Lyckades hålla mig på rätt sida vägen hela tiden, vilket är positivt. Krockade inte med något heller, skrapade bara emot trottoarkanten en gång, det borde ju inte gillas. Satsar på att kunna köra själv till Linn på fredag och besöka henne innan hon åker till Wellington!
 
Det var allt. På fredag är jag ledig, jag SKA göra om bloggen, bestämma massa grejer och vara allmänt effektiv.
Punkt.
End of story.
Puss.

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-08-08 12:40:54

Vilken tur att det går bra att köra bil även på andra sidan =)

Skönt att höra att du trivs.

Kram
Camilla

Svar: Det känns ju aningen konstigt, men det ska nog gå att vänja sig. ;)Puss och kram! Hälsa resten av familjen :)
Frida Andersson

Postat av: Mormor och Morfar

Publicerad 2012-08-08 13:03:34

Hej Frida känns jättebra att du trivs och har det bra.Vi kollar din logg varje dag,det känns så bra att höra hur du har det.
Här hemma är allt bra,det som kunde varit lite bättre är vädret det har varit mycket ostadigt.
Många stora kramar från Mormor Och Morfar.

Svar: Hej hej! Skönt att allt är bra där hemma! Har sett en del bad bilder på fb de dagarna då det vart fint väder, då blir man lite avundsjuk. ;) Men det är ju inte direkt någon riktig vinter här så det är okej.
Kramar och pussar!
Frida Andersson

Postat av: moster Linda

Publicerad 2012-08-08 17:34:59

Haha! Det är roligt med gamla bilar, visst är det lite charmigt med alla de där små egenheterna de har.
I Millas gamla turkosa Ford var man tvungen att ha värmen på högsta blås när det var varmt utomhus, annars kokade bilen. Så man var alltid lika svettig när man kom hem från ett dopp i Hornsjön, som man var innan man åkte.
Jag är impad av att du lyckades tajma vindrutetorkare OCH köra på rätt sida vägen. Snyggt jobbat, goding!
Ha det bäst, kramar från Ättehögen

Svar: Haha ja det är lite roligt faktiskt, lite charmigt sådär. ;) Haha det är ju skönt att jag inte har det problemet i alla fall!
Tack! Det gick ju faktiskt, tror att det ska gå att vänja sig hyfsat fort. Det är lite jobbigt med alla filer och så bara. ;)
Ni med! Puss
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela