fridainnz.blogg.se

SPOOOOOKERS

Publicerad 2012-08-31 15:00:45 i Allmänt,

Jag lever och mår bra! Var hur kul som helst, älskar sånna här grejer! Var som Gasten fast större, fanns tre stora "attraktioner", eller vad man nu ska kalla det, Disturbia, Freaky forrest och Haunted house. Jag gick alla, Freaky forrest var bäst enligt mig. Man gick runt en bana i skogen, fanns lite mysiga hus och tunnlar som man fick gå igenom med. Så de gömde sig lite överallt, och så gick man runt med en ficklampa, haha. Haunted house var som Gasten, fast Gasten är nog faktiskt bättre. Disturbia var rätt fräck, man hade 3D glasögon på sig, så väggarna och golven var målade så det blev 3D effekt, och sen var det en massa blinkande ljus (rekommenderas inte till epilektiker) och så, den var coooool.
Var så himla grinig när jag kom hem så hade det inte vart för att jag skulle plocka upp en tjej på vägen till Spookers så hade jag stannat hemma, haha! Så det var väl tur att jag skulle plocka upp henne, för kul var det!
Var i Auckland på dagen och träffade en annan tjej som är ledig fredag-söndag som mig, hon var trevlig och vädret var jätte fint. Gick bara runt i stan, var väl helt okej. Åt på bussen på vägen hem, väntade för länge med det så var vrååålhungrig! Och paninin var inte så god ens. Sen så är trafiken som värst på fredag kvällar/eftermiddagar, så när jag skulle hem var det mycket trafik och alla rödljus som finns ÖVERALLT var emot mig. Så ville jag köpa lite (mycket) chocklad och skulle köra in till en affär, men kunde inte köra in på parkeringen för det var bilkö på andra sidan. Fick åka till en mack, de hade inte det jag ville ha. Blev ännu grinigare.
Men nu är allt frid och fröjd igen! :D
 
BM, vad är detta för blomma/träd? ;) Så himla fint!
Park Albert, hade inte varit helt fel att hänga där en fin sommardag. Har solen i ögonen lite grann sådär.
Hamnen
Regel nummer 1: Använd toaletten, hahahaha!
Värdlens coolaste snubbar!
Mina nya bästisar! <3
Frågade bleka snubben hur många kort han är med på på en kväll, han uppskattade till en miljon. Lite lagom sådär. De stod utanför och poserade hela tiden, haha. Undrar om det är ett kul jobb eller inte? Hade ju vart kul att vara inne och skrämma folk i alla fall!
 
Nu måste jag sova, klockan är snart ett här. Fast är inte trött. Men måste sova ändå. Godnatt!

Kommentarer

Postat av: BM

Publicerad 2012-09-01 10:40:32

Hej Hjärtat!
Det är en Magnolia. Visst är de fina. Kramis.

Svar: Haha, kanoners, tänkte väl att du skulle ha koll! ;) Får skaffa mig en sån när jag blir med trådgård. Hoppas att allt är bra med er! Pussar
Frida Andersson

Postat av: Linn Wollbrant

Publicerad 2012-09-01 12:24:10

U look awesome my love!

Postat av: Homerwam

Publicerad 2023-04-03 07:34:16

TEST

Postat av: AndrewNem

Publicerad 2023-07-06 21:15:41

Videography may be the art or manner of catching moving photographs on film or digitally. It is a very creative and also technical field that will require a mix of inventive vision, complex understanding, and strong connection skills. The task of a videographer would be to create visually compelling images that tell a story, convey a note, or just charm an audience. In this essay, we're going to check out the various components of the task of a videographer and just why it is an essential and challenging profession. the most critical components of videography is storytelling. A videographer is in charge of bringing an account to life by using moving images. They have to be able to understand the story they truly are trying to tell, and then use their technical skills to fully capture it in a visually compelling way. This involves a deep comprehension of the narrative structure, character development, and pacing of a tale. In addition requires an excellent sense of just how to visually convey emotions, moods, and themes. Ingenuity: Videographers should be able to think creatively to be able to visually tell a tale or convey a note. They must manage to see things in another way, and then use their technical skills to bring those suggestions to life. This requires a great feeling of composition, color, and movement. In addition requires an awareness of just how to use visual effects and animation to enhance the visual impact of a tale. A videographer will need to have a watch for detail, and also identify and rectify errors in their footage. They must be able to see the big picture as well as the small details. This calls for a good understanding of the technical areas of the craft, as well as an ability to concentrate on the little details that can make a positive change within the final product. if you'd like to uncover more about this one subject matter have a look at the web site: [url=https://www.seanniecameras.com/dear-world-2][color=#000_url]corporate event photographer los angeles and close to Las Vegas NV[/color][/url]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela