fridainnz.blogg.se

Träning ♥ Choklad

Publicerad 2012-08-25 13:10:00 i Allmänt,

Har varit och gymmat idag med Nina, så himla duktigt av oss! Mina armar var rätt trötta efter, hehe... Blev nöjd när jag orkade ha vikter på maskinerna, haha, har grymma arm muskler! Vi gick runt och var lite vilsna och testade lite allt möjligt. Var så sjukt trötta sen när vi kom hem, satt på sängen och ville inte röra på oss.
Sen blev det inget med Finja så jag följde med Nina och Lisa, tyskan som jag delade rum med på kursen, på bio. Tredje gången jag går på bio på en månad, känns bra, haha! Vi såg Ted, den var väl inte jätte bra, okej antar jag. Men hade ju inte direkt något bättre för mig så det var nice ändå. Åt en stor mängd choklad, är något hyper just nu, har väl 10x normala blodsockernivån, hehe... Men jag var så sjukt sugen så det var okej idag, nästa gång ska jag vara nyttig(are)! Ska inte köpa så mycket, tänkte att det som blir över kan jag ju ta med imorgon, så blev det inget över...
 
Maltesers, Twix och en annan super god choklad (typ som Plopp). Mmmmm. Halva twixen var kvar, tog den i bilen på vägen hem, omnomnom!
Var ballonger i min våning av någon anledning när jag kom hem? Antagligen så är det Reubens och så har de flygit upp hit genom trappan, blev något förvånad när jag kom upp!
Fina är de i alla fall, men de rör sig lite smått där i hörnet, måste vara spöken?
 
Nu ska jag försöka sova trots hyperheten, ska upp tidigt imorgon, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela