fridainnz.blogg.se

12/12/12- sooolig dag!

Publicerad 2012-12-12 10:20:04 i Allmänt,

Idag har solen skinit och det har varit varmt och uuuunderbart, har faktiskt inte saknat snön så mycket idag. ;)
 
(det sista på bilden kom inte med, orkade inte redigera bort det)
 
Låg på stranden och njöt en stund innan jag åkte och hämtade Hermione, inte fel!
Annars idag har jag skickat ett paket hem med grejer som inte ska med till Australien och som jag vill behålla, så nu har min garderob minskat ytterligare, men det blir väl övning inför backpackningen! ;)
 
Imorgon är det sista skoldagen för lill-tjejen, sen är det sommarlov (?). Så det blir en rätt så slapp jobbdag för mig, ska köra dit henne och hämta henne sen är det direkt hem och Veronica är hemma då.
 
Inte fel helt enkelt.
 
Puss!
 
 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2012-12-12 16:08:44

Vi hade -16 imorse!

Svar: Haha, bara lite skillnad då. ;)
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela