fridainnz.blogg.se

Det var inte igår!

Publicerad 2012-12-20 23:22:23 i Allmänt,

Hej!
 
Ledsen för den dåliga uppdateringen här, har väl haft fullt upp antar jag.. Typ. Kanske.
 
I onsdags så var jag med Veronica och Hermione och hälsade på mormorn och morfarn, de bor i Long bay där jag aldrig vart innan så det var kul att se det med! Påminde en del om mina egna mormor och morfar och farmor, det var mycket mat och fika och de hade en stor fin trädgård.
Sen på kvällen boxades jag med Linnea, så det var ju inte fel!
 
Jag fick lånat en keps från morfarn, för det måste man ha här i solen, haha! Men det ska jag nog köpa själv nån gång snart. Så kan ni ju spana in mina vita fötter också, snyggt!
Stranden. Var så himla skönt i vattnet, jag tog mig en liten simtur faktiskt. :)
 
Igår så åkte jag in till Albany och köpte sandaler och solglasögon, sen blev det sydön träff med Merle och Finja, och efter det utomhusbio i Takapuna med "Love actually", sååå mysig film!
 
Sista bilden blev ju något suddig, men ändå.
 
Det jobbiga med att ha varit ledig denna veckan är ju att ingen annan är det, men idag är Merle med ledig så vi ska ses i Takapuna och mysa!
 
Och just det, går världen under idag så älskar jag er och hoppas att vi ses  himlen eller nåt. ;)
 
Ha det bra!
 

Kommentarer

Postat av: moster Linda

Publicerad 2012-12-21 08:22:26

Åh, vilka stränder! Det ser så himla gött ut med utebio också! Mysig film med.
Vi älskar ju dig med, även om världen inte går under och hoppas att vi ses i Sverige ;)(hade ju i och för sig vart ascoolt att ses i Australien också men då får jag nog vinna på en trisslott först, hm, får nog köpa en lott idag)
Massor av kärlek från Ättehögen

Svar: Ja här finns så himla många fina stränder här! Ja utebio är så mysigt, och älskar den filmen! :) Jorden verkar ju vara hel än så länge, så tror att vi klarade oss denna gången! ;)
Ja gå och köp dig en lott, ni är så välkomna så! :)
Masssa kramar på er <3
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela