fridainnz.blogg.se

Fler paket!

Publicerad 2012-12-07 03:42:54 i Allmänt,

Börjar ju bli bortskänd här, fick de två paketen från mami och papi idag, inte dåligt! Har dock inte öppnat de än, ska gör det snaaaart.
Annars idag har jag varit i Albany och köpt en fet ryggsäck! Så nu är jag redo för Australien! Wihooooo!
Sista jobbdagen är nästa torsdag, rätt skönt faktiskt att börja med något annat, men samtidigt vill man inte åka härifrån. Och fick ledigt idag också, Veronica körde till skolan som vanilgt på fredagar och så hämtar Hermiones mormor och morfar henne nu i em, inte fel alls ju! Så jag har bara slängt in lite handdukar i torktumlaren idag, heeeeelt okej jobbdag om man säger så.
 
Mina paket de senaste dagarna, mys!
En suddig mongo bild i en spegel på mig och min moster stora ryggsäck, visst ser det hiiiimla proffsigt ut?
 
Nu ska jag ut i regnet och springa, sen blir det film mys med min nya film hos Linnea (godiset är dock redan slut tyvärr, hehe...), och på lördag åker vi till Rotorua! Så jag återkommer på måndag, ha en jätte bra helg mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela