fridainnz.blogg.se

GOD JUL!

Publicerad 2012-12-24 06:38:18 i Allmänt,

God jul på er mina finisar!
 
Här kommer en jul hälsning från Auckland, och fina exempel på jul pynt:
I stan står tomten och några renar och vakar över alla jul shoppare, de använde lyftkranar för att på upp han.
Lite här och där klamrar sig tomten fast vid skorstenen för att inte falla mot en säker död, typ.
Rudolf-bilen har ni redan sett, ingen kommentar på den.
Skytower ser ut som ett juligt rymdskepp, och sist men inte minst...
i Takapuna surfar tomten på luktstolparna!
Vad mer kan man begära?
 
 
God jul på er allesammans, kommer sakna er något otroligt!
Hoppas verkligen att ni får en alldeles, alldeles underbar jul med allt som ska vara där, så firar vi rejält nästa år!
Längtar till dess.
 
Massa pussar på er, älskar er!
(en något misslyckad slängkyss, men mitt tålamod tog slut så ni får allt nöja er med det)
 
God jul igen! <3
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mamma o Pappa

Publicerad 2012-12-24 08:25:16

GOD JUL på dig också goding! Hoppas din jul blir toppen, även om ni firar på "fel" dag!
Puss
mamma o pappa

Svar: Jadå det blir nog bra här på fel dag, tomten kommer ju ändå. ;) God jul <3
Frida Andersson

Postat av: moster Linda

Publicerad 2012-12-24 09:18:37

Ha ha, den surfande tomten var ju för söt!
GOD JUL!!!

Svar: Haha, ja han har en viss charm ;) God jul på er! <3
Frida Andersson

Postat av: Mormor och Morfar

Publicerad 2012-12-24 10:00:33

Hej lilla Frida.
Vi hoppas att du har det riktigt bra.Här håller snön som kom igår på att töa bort Morfar är ute och skottar undan lite,jag håller på att koka kött och korv till " dopp i grytan",som vi ska ta med till Bua,där vi skall ta hem Mamma och ordna lite julmat där,sen på kvällen ska vi till Ättehögen ,det blir säkert mysigt. I morgon skall jag stå upp klockan 05.00 för att åka till Gällinge kyrka på julottan,sen blir det körsång i Idala kyrka kl.9.30,sen blir det lungt på eftermiddan.Ha nu en riktigt God Jul med din familj på andra sidan jorden.
Många kramar från Mormor och Morfar.

Svar: Hej fina mormor och morfar! Allt är bra med mig, känns lite sorgligt och konstigt att vara utan er bara. Ni fick ju lite snö då i alla fall, alltid något antar jag! Det låter riktigt gott, får se vad vi får för jul mat här imorgon.
Låter som att ni kommer få en bra jul! Hade varit kul att höra dig sjunga mormor.
Hoppas att ni får en toppen jul, älskar er! <3
Frida Andersson

Postat av: jaw

Publicerad 2012-12-24 11:43:10

REEEENBILEEEEEEN! hahah å jävlar vilken fet tomte, shit pommmes!

god jul på dig söööötis!
lika snygg som allltid! njut av värmen!
pussspussspussssss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela