fridainnz.blogg.se

Meine Helg

Publicerad 2012-12-17 07:01:10 i Allmänt,

Har haft fullt upp i helgen därav dålig uppdatering, inte varit "hemma" på nästan tre dygn.
 
Fredag: Åkte till Takauna för att bada och sola med Merle, lyckades bränna mig på köpet så nu håller jag på att dränka mig i after sun!
Kollade på "Grease" på utomhus bio, efter det gick jag, Merle och Philippa ut och fezta. Sov hos Philippa.
 
Lördag: Jag och Philippa vaknade vid tio, somnade om, och vaknade igen vid två!!! Herregud, så länge har jag aldrig sovit.. Så vi bara tog det lugnt och slappade i sooooolen. Jag var ju i för sig i skuggan efter gårdagen, men ändå.
Sen gick jag till Linda, det gick inga bussar från henne så jag sov över där också, vi tog det lugnt där med och bara pratade, mys!
 
Söndag: Åkte in till stan med Linda och Linn, vi gick och shoppade lite, hittade en Skandinavisk affär, så jag köpte Plopp!! Sen åt vi pizza och kollade på "the Hobbit". Helt okej film, om inte annat är det ju coolt att se den där den spelats in! :)
 
Idag har jag bara chillat, vart en del med Veronica och Hermione. Jag jobbar ju inget mer nu (ska jobba lite imorn och göra pepparkakshus, Veronica skulle nånstans, men det är bara några timmar), vilket är väldigt skönt. Men så har jag ju kommit på att ingen annan är ledig, inte ens de som brukar vara "lunch-lediga", för barnen har ju lov nu.. Så jag är ledig och fri i min ensamhet.
 
Jag och Linda fick köpt vikinga hjälmar till Rhythm and Vines, kommer vara sååååå coola!
 
Hoppas att ni har haft en bra helg!
Pussen

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2012-12-18 20:55:23

Vilka vikinga brudar.
Kram Mamma och Pappa

Svar: Klart att vi är! ;) De ska användas på festivalen!
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela