fridainnz.blogg.se

Pepparkaksdegen är klaaaar!

Publicerad 2012-12-13 05:45:39 i Allmänt,

Idag har jag bland annat gjort pepparkaksdeg, mmmh! Luktade så himla gott, och provsmakade gjorde jag med så klart (rätt så mycket, hehe). Smakade till och med som vanligt trots Nya Zeeländska grejer. Så nu står den i kylen och väntar tills nästa vecka, då blir det bak! Längtar!
 
Annars idag har jag skypat en sväng med mammsen, jobbat och ätit lunch på stranden bland segelbåtar och några sommarlovs firare.
Ska tillbaka dit nu och träffa Linnea, sola och baaaada!
 
Måste bara visa det här, antagligen det fulaste som finns i detta landet (har de det i Wellington med Linn?):
Bilar dekorerade som Rudolf med röda mulen!! Slår vad om att ni inte visste att det fanns Rudolf-bilar, men det finns det här! Kör runt lite här och där. Haahahahahhahaha, såååå hiiiiiimla fuuuuult!
 
Med det tackar jag för mig.
 
 

Kommentarer

Postat av: Linn Wollbrant

Publicerad 2012-12-13 10:06:35

HHAHAHAH ne, vi är lite mer fashion här nere i huvudstaden!

Svar: Ja jag anade det! Haha, tycker de är så fula! ;)
Frida Andersson

Postat av: Josefin

Publicerad 2012-12-13 11:39:06

Jag älskar bilarna ju!!!!!!!!

Svar: Men har ju något att skratta åt i alla fall. ;)
Frida Andersson

Postat av: moster Linda

Publicerad 2012-12-13 16:45:35

Hej! Sådana finns in Sweden too. Har sett 2 stycken i Kungsbacka, Snart kanske det blir 3, för jag blir ju lite sugen på att köpa likadana ;)
Kram Linda

Svar: Haha, åh nej! Jag som trodde att Sverige var lite mer stilfullt. ;) Haha, köp du sånna så kan jag skratta åt eran bil också sen! ;) Kramisar!
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela