fridainnz.blogg.se

1:a December imorgon!

Publicerad 2012-11-30 04:39:29 i Allmänt,

Såg på smhi att det ska snöa imorgon i mitt kära Frillesås, på första December, fint!
 
Här är det officiellt den första sommardagen istället, haha, såååååå skumt!
Och den ska spenderas på Raglan med Merle och Nina.
Ska till Merle ikväll, Finja kommer också och vi ska planera mer om sydön resan, har vi tid efter det ska vi till Philippa och kolla film.
Imorgon blir det som sagt Raglan, och på söndag Black Water Rafting i Waitomo!
 
Återkommer på måndag.
 
Hoppas att ni får en underbar första advent!
Peace

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2012-11-30 16:02:23

Dock har vi redan fått den första snön...

Svar: Åh vad mysigt det låter! :)
Frida Andersson

Postat av: moster Linda

Publicerad 2012-11-30 18:19:35

Hej Frida!
Var tvungen att googla "Black Water Rafting". Det ser ju hur kul ut som helst! Det blir ju ett annorlunda sätt att fira första advent:)
Hoppas att du också får en underbar första advent!
Kramar från oss på Ättehögen

Svar: Hej hej! Det var jätte kul! Ja att fira på det sättet hade jag aldrig testat innan, haha.
Hoppas att ni hade en riktigt bra första advent i också!
Pussar
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela