fridainnz.blogg.se

Auckland museet

Publicerad 2012-11-18 21:27:42 i Allmänt,

Här hängde jag igår då alltså:
Så himla fin byggnad!
Åkte dit med Linnea och Jasmin, gick runt och tittade på allt möjligt, de har massa maori grejer och djur och så hade de om vulkaner, osv. osv. Var rätt kul, föredrar konst museet dock. ;)
Efter det så hängde jag hos Linnea en stund, och sen gick jag hemåt och slappppppade.
 
Idag händer det inte jätte mycket, ska försöka komma ut och springa (gjorde det i fredags också, duktig tjej!), och så jobba som vanligt.
Sååååå det är en vanlig dag helt enkelt.
 
Hoppas att ni får en bra måndag där hemma!
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela