fridainnz.blogg.se

Biffen Mcqueen.

Publicerad 2012-11-14 09:36:49 i Allmänt,

Mitt nya namn.
 
Idag har det nämligen joggats och boxats!
Herregud, jag kommer inte komma upp ur sängen imorgon. Linnea frågade om hon skulle fixa en rullstol till mig, hade kanske vart bra, haha!
 
I alla fall, imorse var jag klar med allt ganska snabbt (Hermione glömde dock sin tjock tröja så jag fick snällt köra hem och till skolan en gång till, mmmmm), hann med Skype med Johanna <3, och sen tänkte jag att nej nu ska jag ut och springa! Och det gjorde jag, blev sammanlagt ca 50 minuter, minus typ 10-15 gående. Jag är nöjd, är ju ändå första gången på typ en månad!
Sen kom jag hem, satte mig vid datan en stund, chattade med Linnea, som så klart frågar om jag vill med till boxning idag, som hon och hennes värd mamma försöker gå till en gång i veckan. Idag tänkte jag? Första gången på en månad som jag springer och du frågar just idag?
Men jag hängde ju med. Så nu är jag biff!
Var riktigt kul, jobbigt men inte så där hemskt jobbigt så man vill lägga sig ner och dö, så ska tillbaka dit, var nice!
 
Jag och min nya bästa vän biceps.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-11-14 10:24:52

Heja dig! Ska bli spännande att höra hur det känns imorgon och i övermorgon :)
Kram
mamma

Postat av: pappa

Publicerad 2012-11-14 17:04:20

Bra kämpat med träningen.
Nu gäller det att vara extra snäll när du kommer hem som boxare.
kramar pappa

Svar: Haha, ja ni får allt passa er när jag kommer hem, jag är ju rätt läskig med mina grymma muskler och allt. Kommer vara proffs snart, helt klart!
Frida Andersson

Postat av: moster Linda

Publicerad 2012-11-14 20:58:34

Hej Biffen! Det var imponerande och vilken snygg muskel du har fått, det är snabba resultat på Nya Zeeland ;)
Kramar från Ättehögen

Svar: Jajamän, riktigt snabbt går det, haha! Får väl hoppas att det blir lite mer så efter några gånger. ;) Kramar!
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela