fridainnz.blogg.se

Dagens goda gärning

Publicerad 2012-11-04 09:42:58 i Allmänt,

 
Blir så trött när man läser sånt här?
Var några som sprang runt vid övergångställena mitt på stan och delade ut dessa för ett par dagar sen, i kostymer och allt.
Bara 55 vuxna kvar, så sjukt sorgligt! Är så hemskt vad människor förstör för alla djur och naturen... Usch usch usch, så nu har jag fyllt i "the attached postcard" och ska posta det, känner du för att göra något och öva på engelskan så är det bara att mejla till addressen som står på bilden, längst ner på den vänstra text klumpen.

Förutom att försöka rädda hela Nya Zeelans delfin stam så har jag idag gjort massa grejer, varit riktigt effektiv! Massa tråkiga grejer också, så nu är det avklarat, nästan allt i alla fall, känns riktigt skönt!

Här kommer bilden igen för att ge er dåligt samvete.
Nu ska jag lägga mig i en varm mysig säng och läsa en stund, imorgon är det dags att jobba igen!
Pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela