fridainnz.blogg.se

Helg för 100000 gången.

Publicerad 2012-11-17 23:21:17 i Allmänt,

Då var det ju helg igen ja!
I fredags så blev det utgång, var hos gossarna igen för förfest, Philippa, Merle och Anna var där, plus två killar som Philippa kände sen innan som kommit hit. Tror att det var första gången här som det var fler killar än tjejer, haha, fult! Men kul var det i alla fall!
Sen sov jag över hos Merle, igår så skulle jag ha varit och klättrat med Philippa och co i en sån där inomhus klätter grej med klätter grej väggar, men det blev inte av för det hann jag inte för jag och Linnea skulle åka någon "regnskogs tåg" grej där man skulle kunna se lysmaskar och allt och grilla. Men det blev inte heller av för det regnade småspik hela dagen så vi avbokade det.
Istället så gjorde vi tacos, åt tills vi sprack, sydde ihop oss igen och åt popcorn och annat gott! Vi kollade på film och tjötade, sen rullade jag hemåt.
Idag så ska jag, Linnea och Jasmin till Auckland museet, har redan gått första våningen med Linn, men resten har jag inte sett än.
 
Annars så kommer jag vara hos Liiiiiiiinn nästa helg! På torsdag åker jag, och det ska bli så grymt galet underbart jätte mega kul!!
Längtar inte alls.
 
Massa pussar!

Kommentarer

Postat av: moster Linda

Publicerad 2012-11-18 09:04:10

Hej! Det verkar som att du har det väldigt bra, det tycker vi om! Vi var på kalas hos din pappa igår. Det var gott och mysigt som vanligt. Vilken fin bok du hade köpt, magiska bilder i den.Ha det gott önskar vi på Ättehögen

Svar: Jadå det är bra här på andra sidan jorden! Låter riktigt mysigt med födelsedagskalas, kul att ni fick ta er en kik i boken ni också! :) Kram!
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela