fridainnz.blogg.se

Massa intressant står nedanför!

Publicerad 2012-11-06 01:28:14 i Allmänt,

Jaha, hej igen!
 
Kan väl inte direkt påstå att det har hänt mycket sen sist, så har egentligen inget vettigt att säga här.
Just nu är det soligt och väldigt fint väder! Träffade en tysk, Leandra, som också bor nära mig nyss, hon var trevlig så det var nice.
Annars ikväll så ska jag till Linda, där jag, hon, Finja och en annan tysk ska ha en "svensk" kväll och äta köttbullar och kladdkaka, mmmmh! Så det ska bli kul! Ska försöka få lånat bilen också, håller tummarna för det då det tar en och en halv timma med bussen...
 
Fin utsikt på väg till Murrays Bay! :)
Världens konstigaste blomma? Växer lite här och där här, ganska vanlig, är ett träd med dessa blommor. Ser ut som röda diskborstar?
 
Jaha, jaha, puss puss hoppas allt är bra hemma!
 
 

Kommentarer

Postat av: moster Linda

Publicerad 2012-11-06 07:34:25

Bra att du räddar delfinerna.Sorglit att de ska drunkna i fisknät :(
Kul med en svensk kväll. Nu blev jag inspirerad, ikväll får det bli köttbullar och kladdkaka här också.
Ha det så jättekul.

Svar: Japp jag är ett litet helgon! Ja jätte gott var det! :D Det låter inte fel alls, tror att Rasmus och Ida blir glada då :) Kramar!
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela