fridainnz.blogg.se

Nu är det fredagsmyyyyyyys!

Publicerad 2012-11-02 05:56:40 i Allmänt,

Så himla mysigt det hade vart med fredagsmys ikväll, lösgodis, någon mysig film och massa god mat!
Men jag ska ut och parta, inte helt fel det heller! :D
 
Dagen har varit bra, träffade Linnea igen efter att ha gjort klart jobbet här hemma.
Började dagen med sovmorgon och Skype med mamma, pappa och Pontus, helt okej start! <3
 
Sen efter att jag hämtat Hermione så gjorde vi klart pepparkakorna, och så gjorde vi glasyr på de också, de blev ju så himla fina, haha!
 
Man måste ju bara älska den utsmetade grisen?
Hermiones katt, söööt.
 
Nu ska jag ju då ut och parta som sagt sen imorgon är det födelsedags brunch, ner till city, och svensk film kväll med Linnea (träffats tre dagar i rad efter det, haha. Sjukt smidigt när man bor så nära!).
 
Massa pussar och kramar, ha en toppen fredag kväll, och dag!
 
 

Kommentarer

Postat av: pappa

Publicerad 2012-11-03 10:31:52

Låter som en go helg och vad bra att du har Linnea så nära dig.
Peppakakorna såg fina ut och jag kan tänka mig att det var kul med glasyren.
Vad bra dom har det som har två tjejer
som gillar att baka jag blir avis.
Mvh pappa mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela