fridainnz.blogg.se

Tisdag 27/11 2012

Publicerad 2012-11-27 09:07:46 i Allmänt,

För er som inte vet dagens datum, eller vilket år det är, kan ni ju ta er en kik på rubriken vettja!
 
Idag har jag vart i Albany med Linnea, ligger nära här och de har ett shoppingcenter, Westfield heter det och finns ungefär i varje lilten plutt "stad" här. I Westfield finns det (nästan märkte jag idag) alltid en affär som heter Warehouse, typ Ge-Kås i miniatyr där man kan köpa i princip vad som helst. Dit skulle ju jag men detta var ju då det första Westfield som inte hade ett Warehouse, trodde de hörde ihop, börjar ju tom på samma bokstav?
Och sen så finns det några affärer inte långt därifrån som vi skulle till, och så fick jag veta idag att det fanns ett Warehouse vid de som vi precis missade? Typiskt.
 
Så imorgon ska jag till Warehouse i Milford, har inte vart där innan så det blir ju bra ändå! Ska kanske göra knäck med Linnea också, hur mysigt?
 
Annars jobbade jag idag, var lugnt, Hermione skulle ju till Brownies och Veronica skulle med så jag behövde inte ens köra dit henne.
Och vädret har vart jätte soligt men jag är blek som vanligt för har varit i Wesfield och inomhus.
Längtar tills jag kommer hem och börjar jobba där förresten, shoppiiiiiiing!
 
Pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela