fridainnz.blogg.se

dnwjdhdjkfhlew

Publicerad 2012-10-12 06:55:38 i Allmänt,

Hej hej igen!
Ledsen för den dåliga uppdateringen, har varit kaos med allting.
 
Men så här ser det ut:
På söndag klockan 13 flyttar jag till den nya familjen, börjar jobba på måndag.
Jag kommer inte att behöva betala någon avgift till Au pair link om jag går ur de och alla försäkringar och liknande fungerar som det gjorde innan.
Så det är ju bra!
 
Idag har jag läst ut sista delen av "Hungerspelen" (grymt bra böcker), fixat lite inför flytten och flummat runt i huset. Ikväll är det utgång som gäller, imorgon någon liten trip norr, sen på kvällen blir det packning. Sen flytt på söndag.
 
Det var allt.
Tack och hej!
 

Kommentarer

Postat av: jaw

Publicerad 2012-10-12 09:00:23

wihooooooooooooooo :D:D:D:D

Postat av: moster Linda

Publicerad 2012-10-12 16:55:48

Men så himla bra, Frida! Och det var ju precis som det skulle va, nära stranden och med ett piano i huset! Jag slår vad om att de äääälskar cupcakes också!
Ha en grym helg!!!Lots of love från Ättehögen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela