fridainnz.blogg.se

Heeeelt slut

Publicerad 2012-10-14 08:34:33 i Allmänt,

Då sitter jag och skriver i mitt nya hem!
 
Allt har gått bra, har precis packat upp alla mina grejer. Vädret kunde ha varit bättre dock, fick inte gått och kollat runt idag, satsar på imorgon istället. Kom hit vid 15-tiden någonting, var med Hermione och lekte, den 7-åriga flickan alltså. Veronica har varit och jobbat nu på eftermiddagen/kvällen så det har varit jag, Hermione och Jeff hemma. Och kaninen. Så lekte med Hermione en stund, åt, packade upp alla mina saker, och nu sitter jag här!
 
Så imorgon börjar allvaret. Veronica ska köra till skolan och så ska jag åka med och kolla hur det funkar, sen ska jag hämta henne själv på eftermiddagen, hoppas att jag hittar... Får väl köpa mig en ny karta. Så är lite nervös inför imorgon, men det ska nog gå finemang!
Hermione är jätte söt, lekte kurragömma en stund, jag har ju typ glömt bort hur man gör efter att pojkarna alltid säger innan var de ska gömma sig, haha!
 
Nu är jag så trött så jag vet inte vad, ska lägga mig i sängen och kolla film snart och sooooova.
 
Ska gå runt och ta kort och så imorgon när Hermione är i skolan så ni får se hur det ser ut!
 
Pusssssss

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2012-10-14 16:36:32

Hallojs!! Va skönt att det ordnade sig. men jag är bara så nyfiken, var heter det där du bor nu?
kram Madde

p.s börja spara om du ska till Australien, det är skitdyrt där...i alla fall runt Perth och Sydney enligt Philip, t.o.m norrmännen klagade på att det var dyrare än i Norge:(

Svar: Hej hej! Jag bor vid Murrays bay, gatan heter Churchill road. :)Kommer söka jobb det första vi gör, pengar har jag inte gott om!
Kram!
Frida Andersson

Postat av: jaw

Publicerad 2012-10-15 15:23:16

fan va gött raring! det kommer gå kalas! jag tro på dig till 120% YOU GO GIRL! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela