fridainnz.blogg.se

Lataste veckan hittills

Publicerad 2012-10-02 08:22:55 i Allmänt,

Jaha, så idag fick jag ledigt mellan 9-14, och jag kommer inte behöva börja jobba innan 13 varken imorgon eller på torsdag, hur grymt är inte det? Så det är sovmorgon som gäller! Ska Skypa men det blir ändå att sova längre än till 6.40, mmmmmmmm!!! :D
Så allt är frid och fröjd, har varit en bra dag, fick bytt jeansen efter att ha kört runt och letat efter köpcentret, som faktiskt är stort och bara 10 minuter härifrån, kanske hamnar där igen snart..
 
Är klar med allt jag skulle gjort idag, har "att göra" listor lite överallt. Så nu blir det att slappa på hög nivå! Ska kanske måla en stund, var ett tag sen nu, har ett porträtt jag ska göra klart. Eller så kanske jag fastnar framför Tv:n, eller en film, inte helt fel det heller. Har ni några bra filmtips är det bara att skriva!
 
En bra sak när grabbarna sitter och ritar är ju att jag också kan göra det, win! Målade av dessa från en målar bok de har, så söta! Kan ju alltid färglägga de ikväll, haha.
Är inte en gris till höger som André trodde, det är en flodhäst... Och en dinosaurie. ;)
 
Det var allt från mig, nu vet ni mer onödigt härifrån!
Pussar och kramar <3
 
 
 

Kommentarer

Postat av: moster Linda

Publicerad 2012-10-03 21:17:56

Så skönt med lite sovmornar! Har försökt komma på filmtips sen igår, men inser att jag nog inte kollar så mycket på film, så om du ser nån bra så kanske du kan ge mig ett tips istället=) Den enda jag kommer på är Love actually (eller hur det nu stavas), den tycker jag är mysig, men den är ju ööörgammel. Jag tycker tjejen i filmen påminner om dig (minns inte vad hon heter).
Vilka söta djur! Kan du inte visa dem igen när du färglagt de?
Ha det bäst, flodhäst
Ps. Martin tipsar om Die Hard 3 och Trolltyg i tomteskogen

Svar: Jätte skönt! Har ju fått ställa klockan ändå för jag har skypat, men får ju sova några timmar längre :) Den är ju så mysig, har den hemma! :D Klart jag kan. ;)
Haha, kör på Trolltyg i tomteskogen då! ;)
Ha det fint!
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela