fridainnz.blogg.se

New Zealand got talent

Publicerad 2012-10-25 11:44:11 i Allmänt,

 
Här har då alltså jag varit idag, på New Zealand got talent. Precis som i Sverige och USA och Tyskland och alla andra länder som har ett program med "talang" i namnet, fast jag tror att det var mindre, kändes litet i alla fall. Kanske ser större ut på dumburken?
Hur som helst, Philippa skulle gå och så fanns det en (gratis!) biljett över så jag hängde på, var rätt kul att se hur de gjorde. Man fick applådera några gånger innan det ens börjat bara för att de ville filma det, gjorde till och med stående ovationer, inte alls fejk, haha, och så var det omtagningar och allting! Och en var det komiker gick runt på scenen och underhöll publiken när de plockade fram grejer och flummde runt. Satt där länge, vid 19 satt vi i stolarna och det var klart vid 22 någonting tror jag, för fem artister. Men det var kul ändå, var semi final om jag fattade det hela rätt så de var duktiga!
Kul att se hur det verkligen funkar när de spelar in.
 
Annars idag har jag varit med Philippa i ett shopping centerm, utan att köpa någonting!
Och så har jag jobbat.
 
Det var allt.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela