fridainnz.blogg.se

Offdag

Publicerad 2012-10-04 00:39:19 i Allmänt,

Idag är en typisk offdag.
Började igår när jag pratade med Karin om hur värdelösa Au pair link är och hur mycket enklare det varit om man åkt hit utan de, så då blev jag butter på det.
Sen ligger thepiratebay och tankafetast nere så jag kunde inte ladda ner film.
Sen pratade jag med André, vilket var väldigt bra! <3 Fick laddat ner en film med hans hjälp, men det funkade inte när jag skulle kolla på den igår kväll.. 
 
Ikväll ska jag spela handboll vilket jag verkligen inte känner för, men kommer göra ändå. Kommer ha kul när jag väl är där antar jag.
Har precis skypat med Josefine i över tre timmar, vilket också var väldigt bra såklart! <3
 
Börjar bli rejält trött på Au pair link som bara suger? Finns en hemsida som heter Au pair world där jag ska skriva upp mig om jag inte hört något nytt till helgen, där man kan hitta familjer själv. En tjej i helgen hade bytt familj och gjort det genom den sidan, hon hade hittat en ny familj på fyra dagar.
Kul att jag är här via Au pair link tänkte jag då. Trodde ju att det var i sånna här situationer det skulle vara skönt att ha de, men inser ju mer och mer att det bara suger och hade vart mycket enklare om jag gjort allt själv.
 
Nu har jag gnällt nog för idag, nu blir det choklad köp!
 
 
Peace!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela