fridainnz.blogg.se

Så här ska en paus vara!

Publicerad 2012-10-24 02:43:06 i Allmänt,

Lämnade Hermione vid skolan runt 8.00 idag som vanligt, sen åkte jag efter Philippa till Northcote för att bada i deras spa kar!
De har en stor svart jeep, men efter ett tag i rusnings trafik så var det flera bilar emellan oss och jag följde efter en annan svart jeep en liten stund, haha! Den körde in på en bensinmack och jag körde efter, och så märkte jag att det inte var Philippa... Tur att jag har karta och äger på orientering och sånt! Hittade faktiskt själv, duuuuuktigt.
 
Sen var jag hemma igen vid 12.30 då det blev lite förberedande av mat, nu sitter jag på altanen och myser i solen, det är så himla ägigt sjukt underbart väder! Är det så här imorgon ska jag lägga mig på stranden och sola och bada!
 
På bilden ovan bilden ovan ser ni Anna (en till tysk), mig och Philippa i karet, mmmmmh.
På bilden ovan ser ni en nöjd tjej med solskyddsfaktor 30.
 
Ikväll ska jag träffa Merle och Finja och planera syd ön resan lite, niiiice!
 
Pussen kramen!

Kommentarer

Postat av: Linn Wollbrant

Publicerad 2012-10-24 06:49:12

Heeeyy, ser ju inte helt fel ut.........
Btw får du ändra din beskrivning av bloggen ;) det är ju en tjej nu va :D

Svar: Inte fel alls! Man får vara försiktig bara så man inte bränner sig, började kännas åp axlarna faktiskt.. Haha, just det! Tackar tackar, kaaanske gör det senare idag. ;)
Frida Andersson

Postat av: mamma

Publicerad 2012-10-24 08:17:13

Jösses vad underbart! Spa och solande på en helt vanlig onsdag! Inte avis alls, här har det fortfarande inte blivit ljust ute fast klockan är över 8 på morgonen!
Kram mamma

Postat av: moster Linda

Publicerad 2012-10-25 07:05:11

Haha du e go du, vilken tur att den svarta jeepen åkte in på en bensinmack, annars kanske du hade följt efter den jättelångt =) Sommarvärme när det är mindre än två månader kvar till julafton, vad är det för stil, nej tacka vet jag regn och kyla ;)
Nä, men ärligt talat, det ser helt underbart ut med bad i kar och sol. Jag tror jag packar en väska och kommer ner! Kramar från oss på Ättehögen

Svar: Haha, men det kommer bli så konstigt med värme på jul? Det är bara att komma hit, ni är så välkomna så! Kramar
Frida Andersson

Postat av: jaw

Publicerad 2012-10-25 18:00:34

åååååå va mysssi mys! här i kalla sverigehar den första snön/ hagelbajsslabbidabb kommmit idag :O galet att det snart är november! kyss å smek akta så du inte bränner dina små skinkor ;)

Svar: Helt galet ja! Tiden går så sjukt fort? Haha, bacooon. Mmmmm.
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela