fridainnz.blogg.se

Ännu en dag

Publicerad 2012-09-03 10:38:21 i Allmänt,

Hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej!
Då har ännu en dag gått här, har varit en väldigt vanlig dag denna dag. Åkte in till ett köpcenter och köpte lite grejer på förmiddagen med Nikki och barnen, Reuben fyller år snart förresten, ska köpa något till honom. Antagligen gör jag det lätt för mig och köper en bil. Sen tog jag hand om de själv på eftermiddagen, gick bra. Lekte med play-doh. Jaha då vet ni det.
 
Hade en bra dag igår, gjorde inte mycket dock. Gick till gymmet först med NIna, var så sjuuuukt skönt! Sprang 30 min, strechade och gjorde minimalt med armövningarm och spinnning, sen sprang jag 30 min till, mmmmmm.
Sen åkte vi in till stan och gick till Auckland Art Gallery, var riktigt fint! Ska tillbaka dit, jag var något långsammare än Nina så hann inte se allt jag ville se, men det är gratis med så jag kan gå dit hur mycket jag vill! Wihooooo. Vi ska dit Linn! För du kommer snart hit! AAAA!!!!
 
Kommer bli en riktig jobb vecka, jobbar måndag- lördag. Sa till Nikki att jag ville jobba extra dagar och sen ha de "på lager" liksom, så att jag har de extra om det kommer upp något jag vill göra. Känner att jag hellre gör det än får extra betalt eller får ledigt på en torsdag eller måndag, men vi får se hur det känns efter denna veckan. Kommer inte bli någon mer sån här vecka ändå antagligen, det är ju bara för att vi flyttar, kan bli någon lördag nån gång i månaden sen. Men fyra veckors semester är ju så himla lite.. . Vill ha meeeer!
Konstmuseet.
 
Det var allt från mig, tack och hej!
 

Kommentarer

Postat av: Mamma & Pappa

Publicerad 2012-09-03 21:25:20

Spännande att flytta till helgen! Hade familjen packat upp alla sina saker när dom flyttade till detta huset eller ligger det kvar i flyttlådor? Hoppas att det går bra med ett nytt område och att du snabbt lär dig nya bilvägar till nya och gamla vänner och shoppingställen!
Bamsekramar från mamma o pappa

Postat av: RASAMUS

Publicerad 2012-09-04 15:45:09

vad heter du på Skype nu igen?
och vad STORT...

Svar: Hej! Vad kul att höra från dig, förlåt att jag svarat så långsamt, har sett att du hittade mig ändå! Kramar
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela