fridainnz.blogg.se

Ett helt onödigt inlägg

Publicerad 2012-09-26 07:30:37 i Allmänt,

 
Nu bär det snart av till en matlagnings grej, ska bli kul!
Vi ska tydligen ha ett bord var, sen får man kanske ett recept och så finns det en lärare? Vet inte riktigt hur det funkar, men roligt verkar det! Au pair link har ordnat det, Hege ska också dit så jag åker tillsammans med henne.
Kommer ju antagligen äta, är ju alltid ett plus hehe...
 
Måste ju erkänna att jag äger på det här att att ta kort med camen, helt klart!
Har en ny skjorta på mig med, sen i fredags. Nej, jag behövde inte en skjorta... Men den är fin!
 
Pussar, hörs snart!

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2012-09-26 23:55:38

Två saker!
1. Du är fruktansvärt ful på bilderna
2. Jööööööösses vad jag saknar dig

Svar: 1. Tack! 2. Jag saknar dig också bästis...
Mycket. <3
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela