fridainnz.blogg.se

Ett kort inlägg bara

Publicerad 2012-09-24 10:27:24 i Allmänt,

Då har jag jobbat en dag till här, var ju inte så himla sugen på att gå upp ur sängen imorse.
Men det kändes ändå okej, dagarna går fort.
Fick sluta vid fem idag så tog mig en spring runda på 45 minuter, var sjukt stel i benen och extremt kissenödig, men det gick ändå! Känns så skönt efteråt så det var det helt klart värt!
 
Har 24 dollar (ca. 130 kronor) på mitt kort, behöver 20 till onsdag då jag ska på ett Au pair event sär vi ska laga mat, känns bra! Måste bli bättre på att spara helt enkelt, sluta lägga pengar på onödiga saker (chocklad gills väl ändå inte som onödigt?).
 
Pussen kramen skumbananen!

Kommentarer

Postat av: jaw

Publicerad 2012-09-24 14:49:21

choklad är fett nödvändigt ;)

Svar: Vad skönt, jag var lite osäker men säger du det kan jag ju köpa hur mycket jag vill! Socker beroende here I come! :D
Frida Andersson

Postat av: moster Linda

Publicerad 2012-09-24 18:31:55

Haha, vad jobbigt det låter att springa när man är extremt kissenödig =)
Jag har av säker källa hört att det kan gå en direkt pipeline med pengar till Nya Zeeland ifrån Idala om det skulle bli kris ;)
Men jag håller med föregående skrivare, choklad är fett nödvändigt...och fett fett (men det är det värt!)

Svar: Det var lite kämpigt, men jag kom ju hem fortare än om jag hade gått. ;) Blir det en riktig kris så är det ju bra att veta, ska verkligen försöka undvika det dock. ;) Har en spar plan så får vi se hur det går! Kan ju alltid tigga av mamma och pappa, hehe.
Haha, alla har ju sagt det hittills så då måste det ju bara vara sant!
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela