fridainnz.blogg.se

Fullt ös medvetslös

Publicerad 2012-09-28 10:07:18 i Allmänt,

Har varit så himla effektiv idag så jag är ju riktigt stolt! 
Har mejlat familjen och Charlotte, shoppat (grejer som jag behövde däribland ett par jeans, för nu är båda mina blåa sönder...), ringt Finja, planerat och packat lite inför imorgon, postat brev till Au pair link, osv. osv.
Så det har gått bra!
Ringde till Mel som Merle hade pratat med, var för långsam tyvärr, hon hade anställt en nanny för hon trodde inte jag var intresserad, får vara snabbare nästa gång! Så det är två familjer nu, Rotorua och Queenstown. Hoppas att jag får fler nästa vecka, ingen av de är så himla lockande. Ska kanske gå med i Au pair world också.... Om jag orkar, hehe.
 
Sak bli så himla kul i helgen!
Vi ska gå någon fin promenad grej, bada, paddla kajak, kolla in massa fina strände, och övernatta på motell, tror at det kommer äga!
Är tvungen att ställa klockan på 6 dock... Men sova kan jag göra när jag är pensionär! Alternativt hemma och arbetslös.
 
Hörs på söndag när jag kommit hem från trippen, kameran är nedpackad och full laddad!
Pussar
 

Kommentarer

Postat av: moster Linda

Publicerad 2012-09-28 18:09:45

Åhh, det låter jätteroligt! Jag testade att paddla kajak i Hornsjön i början på september, I loved it! Men ett litet tips, ta med extrakläder, man blir lätt lite våt ;)

Postat av: josefin wikman

Publicerad 2012-09-28 23:20:48

Du ska bara veta hur mycket jag sover nuförtiden!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela