fridainnz.blogg.se

Hej

Publicerad 2012-09-25 08:27:18 i Allmänt,

Hej jag är söt!
 
Imorse ville jag inte gå ut ur sängen. Inte alls. Verkligen inte.
Men det gjorde jag ju ändå såklart, efter en rejäl snooze. Är ju lite skönt ändå att Nikki är hemma så att man inte har någon tid att passa.
Hade en bajs förmiddag. Fick hemlängtan och hela konkarongen.
Men nu mås det bra igen!
Vet inte varför men det blev bra någon gång under eftermiddagen, det är ju bra! Utan choklad!
 
Har pratat med Danielle lite idag, och har fått ett erbjudande från en familj (som de trodde att de skickat i fredags men som jag inte hade fått).
Familjen bor i Christchurch, så det får allt vara en riktigt super familj om jag ska dit. Ska bo i Auckland eller Wellington för där har jag vänner, hade ju ägt att bo hos Linn!! Vill inte börja om hela "hitta vänner" processen. Prata med Danielle om det, hon sa att jag kunde ju säga till Charlotte, som är ansvarig för omplaceringen, att jag hade föredragit (föredratt? prefered helt enkelt) att bo där. Yes sa jag och tänkte "nej jag ska bo där". Hehe. Men jag ska ju kolla in alla familjer ändå såklart!
Danielle sa inget speciellt egentilgen, jag ställde lite frågor om allting bara. Hon skulle be Charlotte ringa mig imoron och prata lite om hur allt funkar, men det är ju inte så himla komplicerat.
 
Det var nog allt tror jag.
Nu ser vi fram emot Skype med Johanna ikväll och la Familia imorgon!
Pussen

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2012-09-25 13:23:43

Hoppas att att löser sig så du får vara nära kompisarna...ta nu inte första bästa utan ställ nu krav också:) lycka till kram Madde(ex dagmamma)

Svar: Ja jag hoppas verkligen på det! Tack så jätte mycket! :)
Frida Andersson

Postat av: Farmor

Publicerad 2012-09-25 21:15:49

Har just skypat med dig! Underbart att se och höra dig.
Kramar från farmor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela