fridainnz.blogg.se

I'm back!!

Publicerad 2012-09-18 02:59:36 i Allmänt,

Internet funkar ÄNTLIGEN här!! Skulle ha fått det förra tisdagen, men har vart utan internet sen förra lördagen, känns så skönt att det är här igen.
Ska göra ett mega inlägg ikväll och skriva om det jag gjort sen vi flyttade hit, och bifoga lite bilder såklart. Måste kolla alla miljoner händelser på facebook innan också, jag har att göra ikväll helt enkelt.
 
Har nog haft världens bästa helg för min älskade nz-kompis Linn kom hit! Började ju nästan gråta när vi möttes på flygplatsen, så himla underbart att träffa henne igen! <3
To be continued...
 
En väldigt bra människa <3

Kommentarer

Postat av: moster Linda

Publicerad 2012-09-18 06:58:46

Åh, vad roligt att du är tillbaka här på bloggen! Har längtat efter att få läsa hur det går för dig och inte minst spana in alla fina bilder. Så kul att Linn äntligen kommit! Ha det så jättebra!
Kramkalas från oss på Ättehögen

Svar: Jag har längtat så himla mycket! Känner sig något isolerad utan internet.. Ha det super där hemma! Pussar och kramar!
Frida Andersson

Postat av: mamma

Publicerad 2012-09-18 08:13:55

Hej igen! Underbart att du är tillbaka, vi har saknat dig massor! Hur överlevde man innan internet! :) Kram från mamma o pappa

Postat av: Linn Wollbrant

Publicerad 2012-09-18 09:08:23

<3<3<3<3<3<3<3

Svar: Börjar nedräkningen, är hos dig snart! <3
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela