fridainnz.blogg.se

Min helg

Publicerad 2012-09-23 11:43:29 i Allmänt,

Lördag:
Sprang i botaniska trädgården en halvtimma, den kan se ut så här på vissa ställen. Jag sprand mest i skogen dock, med karta, kände mig som en orienterare!
Sen var det dags för tree adventures, som om jag ska vara helt ärlig var mer läskigt än roligt... Speciellt de på bilden ovan som jag snott från Karin var hemska!
 
Sov över hos Karin, så vi gjorde mat och kollade på film på kvällen, så himla mysigt! 
Hon ska också hitta en ny familj, så vi är ju två i alla fall. 
 
Söndag:
Efter att ha ätit frukost hos Karin så körde jag och mötte Finja, Merle och Nina. Vi gick längst med några ständer i norr, så himla fina! Och solen sken på oss så det var mysigt.
Var rätt trötta och sega allihop. Åkte hem till Merle sen och kollade på "The Holiday".
 
Har varit rätt off idag, men gårdagen ägde!
Ska ringa Danielle imorgon och fråga lite grejer om allting, förutom det är det jobb som gäller, är inte överdrivet taggad kanske meeeen det funkar.
 
Husen längst med stränderna är helt sjuka, vi bestämde att jag ska bo i ett av de. Jag hade nog kunnat leva med det tror jag!
 
Puss och godnatt!
 

Kommentarer

Postat av: pappa

Publicerad 2012-09-23 16:18:12

Tur att du har bra kompisar att vara med och kunna prata med någon.
Du verkar haft en bra helg efter det som hänt.Du får göra så gott du kan med jobbet så länge du är där.
Jag förstår att det inte känns jätte inspererande.
Bra att du varit ute och sprungit och vilken hinderbana.
I dom husen skulle jag också kunna tänka mig att bo.
Tänker på dig, det ordnar sig.KRAMAR

Svar: Ja min helg var riktigt bra som tur är! Ja det var så himla högt upp, usch..
Hade inte vart fel att bo där nej, hoppas på det eller Wellington med Linn. ;)
Pussar och kramar!
Frida Andersson

Postat av: jaw

Publicerad 2012-09-23 19:11:23

gosssis det verkar som din helg av fin å det är galet tur att de finns massa goa brudar på andra sidan planeten <3

Postat av: faster aster

Publicerad 2012-09-24 07:00:44

Hej Goding!
Ville bara säga; Tror på dig!!! Du fixar det här även om det känns motigt.
Kom att tänka på Baloo o M. vad är det han säger när han får jordens smäll..på vingliga ben.."det känns fint..jag är tuffare än du tror...." Vi fixar mycket mer än vad vi själva tror - så på dem!!
Kramis.

Svar: Hej hej fina du! Det är det som är bra, jag tror verkligen på att allt kommer bli bra, har inga tvivel om att jag kommer hitta en annan bra familj. :)
Söt du är!
Pussar
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela