fridainnz.blogg.se

Planer för dagen= ?

Publicerad 2012-09-01 00:14:00 i Allmänt,

Goooodmorgon!
Har precis ätit frukost, här är så himla lugnt och skönt eftersom alla är i det nya huset. Inte för att vara sån, men det äger! Vaknade som vanligt runt 7 av mina små gullegossar, mest Reuben för han skriker/pratar väldigt högt. Ofta. Spelar ingen roll om han är glad eller ledsen eller bara vill säga något, högljudd är han. Låg i sängen till nio ändå. Är bra på ett sätt att de väcker mig, det blir ju en lång dag.
Internet är så himla långsamt just nu så jag vet inte vad. Är snabbare hemma mitt ute i ingenmansland.
 
Planerna för dagen är ungefär att vi inte har några planer just nu.
Vi var fyra tjejer som kunde göra något, tänkte ta en tripp och sova över någonstans, antagligen Whangarei. Var allmänt flummigt och på facebook och ingen kunde bestämma någonting, men det var den lilla planen som fanns. Sen igår så beslutade sig två brudar att de inte ville sova över och skulle göra något annat, så nu är vi två kvar och Nina tycker det blir för dyrt att åka till Whangarei när bara två personer ska dela bensinen. Sååååå vi får väl se vad det blir, hoppas att vi kommer på något bra.
Wish me luck!

Kommentarer

Postat av: moster Linda

Publicerad 2012-09-01 08:05:38

Good luck!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela