fridainnz.blogg.se

rhuerihfguehg

Publicerad 2012-09-05 12:23:32 i Allmänt,

Hej hej!
Blir ett snabbt litet inlägg, behöver sova snart.
Var i huset idag, det kommer bli bra! Känns skönt att äntligen komma dit, så att allt kommer vara ordnat, vi kommer ha alla saker, jag kommer ha ett skrivbord och en DÖRR, awesome. Det kommer bli toppen att komma "hem" liksom, det här är ju bara tillfälligt. Så vi har haft huset i ungefär en vecka, men det ska vara ordnat innan vi flytttar in. Imorgon kommer några snubbar och lägger matta i nästan hela huset, det ska städas lite och alla möbler ska in. Och så är det lite små grejer som Phil fixar. Men var kul att komma dit idag och se det!
 
Igår kväll var jag hos Merle, dr även Nina, Finja och en Anna var. Jag, Merle och Finja ska till sydön i januari, det kommer äga! Så vi pratade om det och lite andra resor, känns bra! :) Ser fram emot det. Kommer vara borta i ungrfär 2,5 vecka, Merle hade hittat ett bra erbjudande på bil uthyrning också, så det kommer nog bli kanon.
 
Mitt rum, ungrfär lika stort som mitt gamla fast mer fyrkantigt. Kommer se helt annorlunda ut med möbler och ny matta och allt, ska bli kul!
Sprang runt precis innan vi åkte och tog lite kort i all hast, så här ser det ut på framsidan, gillar altan grejen. Kommer bättre bilder en annan dag!
 
Nu ska jag sova, pussen!

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2012-09-05 21:49:09

Det låter bra att ni snart kommer in i det nya huset och det såg fint ut att sitta på altanen med fika och sol.Vad roligt det låter att ni börjat planera resa till sydön.Lycka till med flyttet.Kramar från pappa och mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela