fridainnz.blogg.se

Ben & Jerry's

Publicerad 2013-04-09 13:13:25 i Allmänt,

Det här har jag gjort idag:
Ätit glass.
Och mer glass.
För Ben & Jerry's hade en gratis glass dag!! Hur bra är inte det på en skala?
 
Så idag på min lediga dag så har jag ätit glass, kollat på film (det har varit dåligt väder) och vart lite med Philippa, som åker härifrån imorgon.
Sen åt vi glass också, nämnde jag det innan? ;)
 
Imrorgon är det jobb på kvällen, och sen hoppas vi på fint väder så vi kan sola och bada!
 
Puss!
 

Kommentarer

Postat av: moster Linda

Publicerad 2013-04-10 08:23:05

Jaa, det verkar verkligen som om ni har det glassiiiigt!
Fortsätt med det.
Luktade koalan eucalyptus =) otroligt söt var den i alla fall!
Kramar från oss

Svar: Höhö, det har vi! Något illamående också kanske, men det var det värt. Den gjorde tydligen det! Vi sniffade inte på den, men hen som stod och övervakade allting berättade att de gör det :D
Kram!
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela