fridainnz.blogg.se

Trött tjej hej

Publicerad 2013-04-07 01:58:07 i Allmänt,

Igår var det utgång. Igen.
Det dracks massa Guun (=billigt bag-in-box vin). Som vanligt.
Idag ska jag jobba heldag. Fy,
 
Det innebär ju dock att man får lunch, jag ska tänka på det! Fish'n'ships here I come!
 
Sen ska vi vara duktiga och boka en massa flygbiljetter överallt under min paus. Jag är lite imponerad över mig själv, kom tom ihåg att sätta över pengar på mitt konto när jag kom hem vid 3.55. Inte illa!
 
Sitter i sängen nu och myser, vaknade en timme innan klockan ringde, heeeelt av mig själv.
 
Alla som läser detta står i tacksamhetsskuld till mig för ett mycket intressant, inspirerande (?) och allmänt jätte överflödigt inlägg (jag har tråkigt).
 
Peace

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-07 09:59:29

Du är rar!

Svar: Pussen min!
Frida Andersson

Postat av: johanni

Publicerad 2013-04-07 10:00:00

Hehe glömde skriva att det va från mig... B-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela