fridainnz.blogg.se

BIIIIIIIIL!

Publicerad 2013-02-26 01:28:40 i Allmänt,

Nu har vi en bil!!! Eller ikvall, ska aka och kopa den da! AAAAA!
En jatte sot mini liten bla Ford med lika manga ar som mig pa nacken, perfekt for oss!
Sa nu borjar roadtrippen pa torsdag, imorgon blir sista dagen har i Melbourne. Kanns lite sorgligt, har ju varit har ett tag nu och det ar verkligen en underbar stad. Men nu blir det nya upptackter och det kanns sa himla bra!
Sa det blir forst Great Ocean Road, sen drar vi oss uppat mot Canberra och Sydney.
 
Och sa har jag biljett hem nu med, den 10:e Juli ar jag i Goteborg igen! Och den 20:e Juni (tror jag, hehe) kommer varldens basta familj vara i Auckland for att resa med mig!!
Ser fram emot det sa mycket, inte for att jag inte gillar att vara har, men att komma hem ska bli sa roligt!
 
Nu tar mitt internet slut strax, det var allt jag hade pa hjartat, ha det bra mina fina!

Kommentarer

Postat av: Linn Wollbrant

Publicerad 2013-02-26 03:44:42

ÅÅÅH VA KUL!!

Svar: Vet inte vad du syftar på, men JAAAA jätte kul!! ;) Syftar du på vår resa i NZ så kommer vi ju och hälsar på dig så klart! Ska försöka ladda upp lite bilder snart på bilden och resor och allt, men internet här är så långsamt..
Frida Andersson

Postat av: moster Linda

Publicerad 2013-02-27 08:00:56

Hej! Åhh, en liten Ford, det låter bra, tycker jag. Ha en härlig roadtrip!Såå häftigt att da familia kommer till dig på N.Z. och sen ska det bli riktigt gott att få hem dig också. Ha det toppen! Kramar från oss på Ättehögen

Svar: Ja den är så söt så! Hoppas att den överlever hela resan bara. ;) Det ska bli så sjukt kul, och underbart att komma hem igen också så klart! Massa kramar <3
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela