fridainnz.blogg.se

Bra fredag kväll!

Publicerad 2013-02-09 06:35:41 i Allmänt,

Hoppas att ni hade en lika bra fredag kväll som mig, för hall i hatten, detta gjorde jag:
 
Jobbade, fick ga tidigt, köpte vin pa vägen hem.
Gick hela vägen (typ 30 min) för att sparvagnarna inte passade, da hade finaste Merle köpt Ben & Jerry till mig som tröst! Sa sjukt gott, har velat ha den sa länge!
 
Sjukt mysigt!
Sa vi satt ute pa verandan med tända ljus (det luktar gott Pontus, tack!), Ben and Jerry glass samt vin som vi drack ur skalar.
Sen blev det utgang i centrum. Men visste inte riktigt var vi skulle ga och ville inte betala massa inträde överallt, sa vi spenderade nog mest tid med att ga runt pa gatorna och öva pa att vissla med tva fingrar, som vi snart kan. Övning ger färdighet.
 
Och sa vill den inte vrida pa sig. Men men, sa här vackra var vi!
 
Idag har jag slappat vid playan en stund, sen har vi ätit och snart blir det jobb.
 
Peace.

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-02-09 07:43:14

Låter som en god fredags kväll.
Här snöar det och är fem minus ute så det är lite skilnad.
Kramar Pappa

Svar: Ja det var inte fel! :) Haha, bara lite, bra mys väder dock! Sitta inne med en filt framför brasan är ju aldrig fel. Puss!
Frida Andersson

Postat av: Linda

Publicerad 2013-02-09 22:35:35

KÄMPA PÅ MED VISSLINGEN! Jag kommer ha inträdesprov på landvetter när du kommer hem ;). Inget visslande = inget gbg.
PUSS

Svar: Haha, bäst för mig att jag kan det da, hade varit lite segt att fa aka 28 timmar tillbaka igen. ;) Pussen!
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela