fridainnz.blogg.se

Förkyyyyyyyld host host host host

Publicerad 2013-02-05 08:45:29 i Allmänt,

Min näsa jobbar just nu för fullt med att förvandla mig till Rudolf... USCH!

I söndags hamnade vi i sängen, haha, men det var skönt. Igar sa hamnade vi pa en gata i stan som skulle vara väldigt mysig, var helt okej men har sett bättre. Sen gjorde vi pizza och kollade pa film, mmmm.
Idag hamnade pa stranden där vi slappade,  vilket vi även gör just nu pa vart hostel.
 
Imorgon ska jag jobba igen.
 
Väldigt snabb update.
 
Puss.

Kommentarer

Postat av: moster Linda

Publicerad 2013-02-05 09:16:50

Krya på dig,Rudolf! =) Kramar

Svar:
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela