fridainnz.blogg.se

Hej

Publicerad 2013-02-07 12:23:32 i Allmänt,

Här har vi hängt idag solat och badat. Har varit rätt varmt idag och igar, 35-37 grader ungefär, rätt stor skillnad mot Sverige om jag inte misstar mig.
 
Annars i mitt liv sa händer det inte jätte mycket. Jag och Merle är lite trötta pa situationen här, bada har tva jobb men vi har inte tillräckligt med timmar för att spara till senare resor. Har ett jobb alternativ till som kan funka, kommer veta mer om det efter helgen, funkar inte det sa blir det att börja resa och kolla efter farm jobb nagonstans. Blir lite rastlösa utan jobb, och utan bil sa vi kan inte aka vart som helst och kolla runt sa himla mycket, det är nagot begränsat,
Sa vi far se hur länge vi kommer vara i Melbourne!
 
Just nu är det bara lite segt med allt, pengar pengar pengar, vi maste boka nytt hostel och sa snart, hela jobb situationen, och bla bla bla.
Men vi vet mer snart, sa vi kommer planera efter det!
 
Just nu är jag lite uttrakad för Merle jobbar och inte jag, sa för tillfället har jag inget att göra. Hann med Skype med Linn dock, inte fel, och har kollat lite pa utbildningar till hösten, kanske ska bli sjökapten? Vem vet.
 
Är ju lite dalig med bilder just nu, och uppdatering överlag, men här kommer lite bilder (har inte tagit sa manga dock):
Fin grafitti pa Gertrude street,
 
Den tyska datan vill inte samarbeta och vända pa bilderna, och internet vill inte ladda upp de. Tar det som ett tecken pa att tva bilder räcker. Enough is enough.
 
Hoppas att allt är finemang, vi höres!
 
Pussen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela