fridainnz.blogg.se

Lite allmänt

Publicerad 2013-02-03 10:17:33 i Allmänt,

Ledsen för den daliga uppdateringen, har begränsat med internet här och ska jag vara ärlig händer det inte jätte mycket. Vi jobbar och tjänar lite pengar. Jobbar bara kvällar hitills, vilket jag börjar tröttna pa, men det är ju bara att bita ihop! Haller väl pa med detta i nagra veckor till sen blir det iväg igen.
Vi gjorde ett försök att ga ut igar kväll, men jag jobbade och var inte hemma innan 1, sa vi var trötta bada tva, det var för sent och alla andra var väldigt mycket fullare än oss.
 
Ska göra ett försök igen ikväll, de ska ut fran den grekiska restaurangen för Carlos fyller ar, sa kanske gar ut med de. Eller sa kanske vi hamnar pa en gay bar med en av Merles jobb kompisar, haha.
Eller sa hamnar vi i sängen.
Vi far se hur det blir helt enkelt!
 
Har tva lediga dagar nu, ska bli sa himla sköööönt!!!
 
Masssssa pusssssar!

Kommentarer

Postat av: moster Linda

Publicerad 2013-02-03 12:53:12

Jösses vad ni jobbar! Ni hinner väl njuta lite också? Hoppas ni får en rolig kväll, ska bli spännande att höra var ni hamnar. Ha det bäst! Kramar från oss på Ättehögen

Svar: Nu har vi haft tva lediga dagar vilket var väldigt skönt! Njuta far vi göra snart annars, nu är det pengar som gäller! ;) Massa pussar!
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela