fridainnz.blogg.se

Peace

Publicerad 2013-02-18 02:20:47 i Allmänt,

Nu var det riktigt langesen jag skrev senast, meeen beror ju som sagt pa hostel utan gratis internet... Just nu sitter jag pa biblioteket som har gratis internet sa det ar ju inte fel!
 
Uppdatering:

Vart hostel dar vi bor nu har vi fatt massa bett/utslag fran sa vi ska flytta fran det ikvall redan, kollar pa nya nu.
Vi letar ocksa efter en lagenhet.
Vi har fatt annu ett jobb dar vi ska kunna jobba heltid, restaurangen oppnar i denna veckan.
Loser det sig inte med lagenhet kanske vi lamnar Melbourne snart, vi far se. Jag tror jag vill stanna har och jobba, men Merle vill nog aka vidare om det blir sa. Sa vi far se hur det blir!
Om det loser sig med laganhet sa stannar vi en manad till.
 
De senast dagarna har vi jobbat en del, stannat pa det daliga hosellet som aven ar varmt som en bastu, gatt runt pa stan, vart pa stranden, gatt ut och sett Macklemore!
Han var sa otroligt grym och det var sa kul sa det var heeelt galet! Basta konserten jag vart pa!!! Det var fucking awesome! Vet ni ej vem han ar har ni nog hort "Trift shop" i alla fall, spelas mycket pa radion har nera och i Nya Zealand.
 
Nu ska vi leta lagenhet, wish me luck!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: moster Linda

Publicerad 2013-02-18 08:22:15

Hej Frida! Grattis på namnsdagen!
Inte så kul med massa bett/utslag =(
Men va roligt med konserten, thrift shop går varm här hemma just nu, är så gött "gung" i den låten, så man inte kan sitta still.
Hoppas det löser sig med lägenhet eller att ni kommer till nåt annat härligt ställe annars. Ha det bra i värmen, här är det riktgt traditionellt slask, 3 grader plus och den lilla snön som fanns är på väg bort. Peace ♥

Svar: Tack sa mycket! :) Nej, vi fick köpt nagon kräm i alla fall sa hoppas att det blir bättre snart. Ja den var verkligen grymt bra!
Usch för slask, hoppas att det förvinner snart eller blir snö!
Puss <3
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela