fridainnz.blogg.se

Resa vidare

Publicerad 2013-02-19 00:56:12 i Allmänt,

Det funka inte riktigt med jobbet, sa nu blir det att vi reser vidare pa tisdag!
Ska bli rätt sa skönt faktiskt, har sett det mesta av Melbourne och ska bli roligt att se nya platser, men kommer sakna Parlour faktiskt...
 
Sa stannar en vecka till, jobbar lite, kollar det sista här, och sen blir det att hyra bil, se Great Ocean Road, aka uppat mot Canberra och sen Sydney. Sen ska vi leta lite efter farm jobb, tror att det är enklare än att dela ut CV:n överallt, samt att man jobbar mycket och inte kan spendera pengar pa nagot mitt ute i landet, alltsa sparar man en massa. Sa det ska nog bli bra!
 
Idag ska vi da kolla pa bilar att hyra, ringa de pa jobbet och säga att vi aker snart, och börja planera lite!
 
Pussen

Kommentarer

Postat av: moster Linda

Publicerad 2013-02-19 14:08:54

Låter roligt, tycker jag. Mot nya äventyr, simma lugnt!

Svar: Ja det ska det bli! :) Ska ta det lugnt och vara forsiktig bland alla hajar och krokodiler..
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela