fridainnz.blogg.se

Hard working woman

Publicerad 2013-01-31 04:59:05 i Allmänt,

Ledsen för den daliga uppdateringen, igen. Men nu har jag ju nagot att skylla pa för jag jobbar ju faktiskt! :D
Denna veckan jobbar jag varje kväll förutom pa tisdag, alltid fran 17- stängning. Blir ungefär 35 timmar denna veckan. Sa jobbbar pa Parlour de flesta dagarna, det känns bra!
Igar var det sa galet mycket folk som var där, första stressiga dagen där för mig, var sa himla förvirrad. Men man vänjer sig väl, övning ger färdighet.
 
Igar akte vi ocksa till stranden, vilket var sa sjukt skönt! Solade och badade, behövde det verkligen.
Dagen innan gjorde vi faktikst lite shopping, köpte lite saker jag behövde samt unnade mig ett örhänge, inte fel alls.
 
Sa det kännns bra, och vart hostel är mysigt! Har börjat kolla lite efter lägenhet i stan ocksa, stannar här i tva veckor till sen vill vi flytta till stan.
 
Här kommer lite bilder :)
 
Chapel street, älskar den gatan! Lite halv slitet och massa gamla mysiga hus.
Bor typ 2 minuter gang fran botaniska trädgarden, jätte fint!
Gatan där vi bor har sa manga fina hus!
The beach.
Jag och Merle när vi var ute senast.
 
Nu ska jag snart ga och jobba, puss och kram!
 
 

Kommentarer

Postat av: André tror jag det är ?

Publicerad 2013-02-03 21:24:34

Jaha . halvår nu . dags för första kommentaren tänker jag , ville bara säga att jag jobbade 50 timmar denna veckan ! puss å hej leverpastej

Svar: Jaha okej, da vet jag det. Jag jobbar inte riktigt sa mycket, kanske kan du skicka ner pengar till mig? Puss och kram skumbanan
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela